ILMAINEN TOIMITUS TILAUKSIIN JOTKA OVAT VÄHINTÄÄN 84€ ARVOISIA!

0

Your Cart is Empty

Usein kysyttyä

Kysymyksiä tilaamisesta

Voiko Ksylitolikaupasta tilata yksityishenkilönä?

Kyllä vain, Ksylitolikaupasta voivat tilata sekä yksityishenkilöt että yritykset. Samoin hammashoitolat, vanhempainyhdistykset ja muut yhteisöt ovat tervetulleita nettikauppamme asiakkaiksi.

Työporukalla tai vaikkapa naapuriperheen kanssa yhdessä tilaamalla säästätte toimituskuluissa. Vähintään 84€ arvoiset tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja. Voitte siis tilata esim. 3 Läkerol Dents -suurpakkausta ilman toimituskuluja.

Milloin tilaukseni saapuu?

Normaali toimitusaikamme on 7 arkipäivää. Saat tilauksen vastaanottamisesta ja sen lähtemisestä varastolta vahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus saattaa joskus mennä suoraan sähköpostin roskapostilaatikkoon, joten kannattaa kurkata sinne, jos vahvistusta ei ole tullut.

Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, lähetä sähköpostia osoitteeseen cloetta.ksylitolikauppa@huhtalalogistics.com tai soittaa maksuttomaan puhelinpalveluumme puh. 0800-153 231 (arkisin klo 9-15).

Miten voin antaa palautetta?

Suhtaudumme ksylitolipurukumeihin ja -pastilleihin intohimoisesti, ja siksi haluamme kuulla juuri sinun mielipiteesi. Kysy, kommentoi, kerro ajatuksesi ja ideasi. Toivomme, että sait hymyn huulillesi ja vietit iloisen hetken tuotteidemme kanssa!

Täytä palautelomake

Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi lähetä sähköpostia osoitteeseen cloetta.ksylitolikauppa@huhtalalogistics.com tai voit soittaa maksuttomaan puhelinpalveluumme puh. 0800-153 231 (arkisin klo 9-15).

Ilmaiset näytteet, näytteet tapahtumiin, maksuttomat tuotteet terveysalan ammattilaisille – mistä voin tilata?

Toimitamme mielellämme ksylitolituotenäytteitä terveysneuvontatyön tueksi terveysalan ammattilaisille eli suuhygienisteille, hammaslääkäreille, hammashoitajille ja  terveydenhoitajille. Ammattilaiset voivat tilata näytteitä helposti nettilomakkeella osoitteessa www.xylitol.net – ammattilaisille on siis oma erillinen sivusto, tätä lomaketta ei löydy verkkokaupastamme epäselvyyksien minimoimiseksi.

Samalla lomakkeella voi tilata erilaisia ksylitolimateriaaleja (esitteitä, julisteita ja ajanvarauskortteja). HUOM! Maksuttomat näytteet toimitetaan vain vastaanotoille terveysalan ammattilaisille, työpaikan osoitteeseen (hammashoitolat, terveysasemat ja neuvolat). Maksuttomia näytteitä ei voi tilata kotiosoitteeseen eikä kouluun tai päiväkotiin.

Saamme lähes päivittäin sponsorointi- ja yhteistyökyselyitä sekä tuotelahjoituspyyntöjä, joten emme valitettavasti voi niihin kaikkiin osallistua. Olemme päättäneet keskittää sponsorivaramme muutamaan isompaan tahoon, joiden kanssa teemme pitäjänteisempää yhteistyötä. Meillä on urheilun saralla pitkäaikainen yhteistyösopimus Suomen Salibandyliiton kanssa. Lisäksi lahjoitamme vuosittain joulurahan, joka on suunnattu apua tarvitseville lapsille, nuorille ja lapsiperheille. 

Miten toimin, jos useampi henkilö maksaa tilauksen?

Kannattaa tehdä kimppatilaus! Suosittelemme, että keräätte rahat etukäteen ja teette sen jälkeen tilauksen Ksylitolikaupassa, jonka maksatte verkkopankissa tai luottokortilla. Käytännössä yksi henkilö tekee tilauksen omissa nimissään.

Voiko yksityishenkilö tilata paketin kotiovelle?

Tällä hetkellä yksityishenkilöille on kuljetusvaihtoehtona vain Posti eli paketti noudetaan Postin toimipisteestä. Päiväkodeille, kouluille ja hammashoitoloille tuotteet toimitetaan ovelle asti.

Voinko tilata tuotteeni postiennakolla?

Emme toimita postiennakolla. Maksaminen verkossa on helppoa ja turvallista, tuotteilla on ihan yhtäläinen palautusoikeus kuin postiennakollakin. Yksityishenkilöt voivat maksaa tilauksensa verkkopankissa tai luottokortilla.

Korttimaksaminen verkkokaupassamme tapahtuu turvallisesti Luottokunnan SSL-suojatulla maksulomakkeella.

Miksi kysytte sähköpostiosoitetta tilauksen yhteydessä?

Kysymme sähköpostiosoitettasi tilausvahvistuksen lähettämistä varten. Myös muut mahdolliset tilaukseen ja ksylitolituotteiden toimitukseen liittyvät yhteydenotot tehdään ensisijaisesti sähköpostilla.

Haluan rekisteröityä. Milloin ja miten se tehdään?

Rekisteröityminen helpottaa tilaamista jatkossa. Valitse tuotteet ostoskoriin ja sen jälkeen voit aloittaa rekisteröitymisen kirjoittamalla yhteystietosi pyydettyihin kenttiin. Tilauksen voi luonnollisesti tehdä myös ilman rekisteröitymistä.

Tuotteet eivät mene ostoskoriin, missä vika?

Jos verkkokaupan toimivuudessa on ongelmia, kokeile eri selaimia, IE, Google Chrome, Mozilla. Jos tämä tuntuu hankalalta tai tekniset ongelmat jatkuvat myös eri selaimilla, soita maksuttomaan puhelinpalveluumme puh. 0800-153 231 (arkisin klo 9-15). Ongelmatapauksissa ja asiakaspalveluajan ulkopuolella voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen cloetta.ksylitolikauppa@huhtalalogistics.com

Kysymyksiä tuotteista

Kuinka paljon pastilleja tarvitsemme?

Tarvittavien ksylitolipastillien määrä on helppo arvioida pastillilaskurin avulla. Syötä laskuriin lasten lukumäärä. Sen jälkeen merkitse kuinka monta pastillia aiotte tarjota päivässä. Laskurissa on kolme aikavaihtoehtoa, kuukausi (20 päivää), lukukausi (95 päivää) ja lukuvuosi (189 päivää). Muista valita myös tuote, Herra Hakkaraisen täysksylitolipastillit ja Läkerol Dents -pastillit myydään hieman erilaisissa pakkauksissa. Suosittelemme Herra Hakkaraista pienille lapsille (n. 1-3-vuotiaille) ja Läkerol Dents -pastilleja vähän isommille. Toki molempia voivat kaikenikäiset lapset käyttää.

Suositeltavin tapa on nauttia kaksi ksylitolipastillia aina ruokailun jälkeen, mutta ksylitolipastilleja voi tietysti tarjoilla myös yhden kerrallaan.

Tilaamme 12 suurpakkausta Läkerol Dens -pastilleja. Tuleeko maksuton annostelija automaattisesti mukaan tilaukseen?

Yli kymmenen suurpakkauksen tilaukseen kuuluu halutessa maksuton annostelija. Mikäli tarvitset annostelijan muistathan lisätä sen ostoskoriin, se ei tule sinne automaattisesti. Annostelijan hinta nollaantuu automaattisesti, kun ehdot sille ovat täyttyneet.

Kuinka pitkään ksylitolituotteet säilyvät?

Nettikaupassa myytävillä ksylitolituotteilla on parasta ennen päiväystä jäljellä vähintään 6 kk, useimmiten enemmänkin. Mikäli kyseessä on tarjouserä, parasta ennen päiväys kerrotaan nettikaupassa tarjoustuotteen kohdalla.

Purukumit ja pastillit on hyvä suojata etenkin kosteudelta ja suurilta lämpötilavaihteluilta. Parasta ennen -merkintä ei ole tuotteen viimeinen käyttöpäivä. Tuotteen voi ostaa ja käyttää ”Parasta ennen” -ajankohdan jälkeenkin, niin kauan kuin tuote on käyttökelpoinen. Laatua voi seurata tarkkailemalla tuotteen ulkonäköä, hajua ja makua.

Myydäänkö Herra Hakkaraisen -täysksylitolipastilleja suurpakkauksissa?

Jenkki Herra Hakkaraisen –täysksylitolipastilleja on saatavana nyt myös toivotussa 1 kg pussissa. Makuvaihtoehtoina on päärynä ja mansikka. Lisäksi Herra Hakkaraisia myydään laatikossa, jossa on 12 kpl 55 gramman pientä muovirasiaa. 

Ovatko tuotteet laktoosittomia?

Kyllä, kaikki ksylitolituotteemme ovat laktoosittomia. 

Sisältävätkö ksylitolituotteet gluteenia?

Eivät sisällä. Kaikki ksylitolituotteemme ovat gluteenittomia ja niitä voivat myös keliaakikot turvallisesti käyttää.

Sisältävätkö ksylitolipastillit liivatetta?

Läkerol Dents -ksylitolipastillit eivät sisällä liivatetta.

Herra Hakkaraisen täysksylitolipastillit sisältävät liivatetta ja pastilleissa oleva liivate on sikaperäistä. Ksylitoli on pastillissa hyvin hienona jauheena ja liivate ja arabikumi toimivat tuotteessa sidosaineena. Pastilli on lähes kokonaan, 95 prosenttisesti, ksylitolia ja siinä täytyy käyttää hieman apuna muita aineita, jotta pastilli pysyy koossa.

Klikkaamalla tuotteen kuvaa, saat yksittäisen tuotteen ainesosaluettelon näkyviin.

Tuote- ja ainesosahaulla voi tehdä erilaisia hakuja. Voit hakea eri kriteerien avulla tuotteita, jotka sopivat erikoisruokavalioihin. Haku löytyy Cloetta.fi -sivun ylälaidasta, kohdasta "Tuotteet".